luni, 7 ianuarie 2013

Semne bune anul are...

BUN VENIT, 2013!

Un început de an, un început de activitate cu totul nouă pentru mine -  blogging-ul.
Anul nou pentru mine a început la înălţime, adică la etajul 7 al parcării din complexul Leul (hala din piaţa M. Viteazul, Cluj) cu telecomanda de la aparatul foto într-o mână şi cu un pahar de şampanie în cealaltă.
Astfel, pe 2013 l-am întampinat făcând unul dintre lucrurile care mă pasionează, fotografia. Nu trecuseră prea multe ore din acest an şi deja făceam planuri pentru cea de-a doua pasiune, călătoria. Despre aceste două pasiuni o să scriu în următoarele mele postări.



Un comentariu:

  1. Apreciez în special a doua imagine, grăitoare pt talentul fotografei.

    O spun întrucât mă aflam și eu pe terasa respectivă, iar de la un punct am renunțat la a mai fotografia, scena devenind supraîncărcată de fum, care nu se dispersa, ca urmare a presiunii din straturile joase ale atmosferei.

    Felicitări, Codruța, pentru modul în care ai reușit să utilizezi creativ fumul, pentru a amplifica potențialul emoțional al imaginii, dar și pt. a atrage atenția asupra a ceea ce se petrece mai jos!

    RăspundețiȘtergere